dinsdag 28 februari 2012

Smullend werken!

Van t weekend kwam ik op het werk, hadden ze op de valreep toch nog een cake gebakken.
Hij was prachtig geworden en smaakte ook nog eens lekker.

Hij was mooi recht aan de bovenkant geworden en glansde zelfs mooi.
Vervolgens keek ik de koks even  argwanend aan, Er zaten zwarte stipjes in de cake!

Al snel werd er gezegd dat de stipjes geen kwaad konden.
Ze hadden er pure chocoladehagel doorheen gedaan!
Gelukkig was hij erg groot, dus iedereen kon er echt een stuk van proeven.
Een erg lekkere cake! 

Ook stond er in de koelkast nog een smoothie.
Daar mocht ik ook wel wat van hebben als ik wilde, werd er al geroepen.
Hij was gemaakt van sinaasappel, banaan en kiwi.
Dus ik heb mij  vitamines weer binnen voor het weekend!

Lekker hoor, wie wil er onder deze omstandigheden nou niet werken?!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...