zaterdag 25 februari 2012

Uitdagingen

Om mezelf uit te dagen op culinaire gebied ga ik de komende tijd allerlei uitdagingen bedenken. Wat wil ik echt nog leren/oefenen/doen etc op het gebied van eten en drinken. Deze lijst zal de komende tijd zich nog wel uitbreiden, maar het begin is alvast gemaakt.





Uitdagingen
  • Een perfect recept ontwerpen voor een hoofdgerecht of brood
  • Nog 3 cupcakes recepten uit mijn favouriete cupcakeboek maken
  • Me verdieping in de indische keuken en hier een recept uit maken
  • Broodjes bapao maken
  • Een echt kwarkbrood maken, zoals ik hem ken uit grootmoeders tijd...
  • Een heerlijke recept bedenken waarin ik de 5 spices kruiden tot zijn recht komen
  • Zelf een curry maken
  • Iemand die niet kan koken de basis van koken leren (opgeven kan nog)
  • Een taart strak bekleden met marsepein of fondant
  • Gezichtjes maken van taartdecoratie (fondant, mexican paste o.i.d.)
  • Croissantjes voor de 2e keer proberen
  • Sabayon maken
  • Ys maken
Behaalde uitdagingen:
  • Een biscuittaart strak afsmeren met botercreme.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...