woensdag 29 februari 2012

cocktail cupcake

Zojuist aan de lay-out van mijn weblog gewerkt. Ook eindelijk de gadget gevonden waarmee je links in een rij op je blog kan plaatsen. Tijdens het toevoegen van de links die ik bij mijn favourieten had staan, kwam ik een hele leuk recept tegen.

Zoals de titel al verklapt, heb ik een recept gevonden voor coctail cupcakes!
Hieronder vind je de link naar het recept.
En om iedereen alvast lekker te maken, heb ik alvast 2 foto's van hun site hier geplaatst.
Dat ziet er verleidelijk uit toch!

Dat is nog eens een lekker 'borrel' recept ;)

Strawberry Daiquiri cupcake van de cupcakeclub



mojito cupcake van de cupcakeclub

Klik op onderstaande link om naar het recept te gaan
cocktail cupcake recepten

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...