zaterdag 3 maart 2012

Kwarkbol deel 3

Okay, gisteravond was ik nog zo enthousiast over mijn kwarkbol.


Vandaag tijdens het aansnijden werd mijn enthousiasme toch wat minder.

Toen ik gisteren niet een mooi soepel deeg kreeg, heb ik er wat meer kwark bij gedaan dan dat ik in eerste instantie van plan was. En daar kon ik nu de vruchten van plukken. :S
Het deeg was hierdoor veel te zwaar geworden en kon niet meer lekker droogbakken.



Omdat het erg compact en vochtig was, toch maar even onder de circulatiegril gezet, om zo een droger broodje te creeren. De smaak was verder wel ok. Alleen de textuur liet zich te wense over.


Als ik vandaag tijd en zin heb, haal ik nog een keer de ingredienten en waag ik morgen nog een poging, maar dan toch wel weer met een gist recept.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...