maandag 2 juli 2012

In de planning...

Lieve bloglezers,

Door omstandigheden eet ik op het moment weinig thuis 's.
Helaas kook ik hierdoor ook weinig op het moment.
No worries voor jullie, want ik heb nog zeer veel recepten hier liggen, dus deze zullen de komende tijd gepost worden. Dit zijn over het algemeen meer broodrecepten dan de warme maaltijden recepten, maar hopelijk vinden jullie die net zo lekker! Vanavond hebben jullie mazzel, want ik heb het Römertopf recept, welke ik vorige week heb uitgeprobeerd hier nog liggen. Dus ik zal ervoor zorgen dat deze straks geupload wordt.
Binnenkort ben ik 1 dag vrij en ik ben al een lijst aan het maken van bak/kook dingen die ik dan graag wil maken. Het gaat helaas niet allemaal in 1 dag kunnen denk ik, maar op deze manier hebben jullie alvast wat lekkers in het vooruitzicht!

Things to bake list:

  • Tomatenjam

  • Citroen-munt-jam / Mojito jam

  • Groente cake

  • Römertopf gerecht (al wel gemaakt, nog niet online kunnen zetten)

  • Vegetarische leverworst

  • Mueslireep

  • Likeur

  • Citroen sandwiche - koekjes met theevulling

  • Vegetarisch bbq recept

  • Herman/vriendschapsbrood

  • Vegetarische burgers home made

  • Pudding uit de magnetron

  • Koffiespecialiteiten

  • Bierkip zonder Kip

  • Groentespread


Lekkere lijst he! En hij blijft maar groeien!

Mocht je een keer vragen of verzoekjes hebben voor een recept, mail me gerust.
Wie weet kan ik je helpen!

Veel leesplezier de komende tijd!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...