woensdag 7 maart 2012

Menukaart

Je verdraaid, heb ik weer. Het regent pijpenstelen met op het moment dat ik klaar ben met werken en naar de trein toe wil fietsen. Natuurlijk is het zo'n dag waarop alles tegen zit en er onderweg van alles gebeurd. Stoplichten staan een eeuwigheid op rood en automobilisten op de weg van rechts staan met hun auto over het fietspad heen. Natuurlijk zie je dan de trein mooi voor je neus wegrijden.

Mar elk nadeel heeft zijn voordeel, zo ook in deze situatie. Terwijl ik al verkleumend op het bankje zit te wachten totdat de volgende trein komt, spiek ik even op de dagkaart van het restaurant welke zich achter mij bevind.

Het vegetarische hoofdgerecht van vandaag is  een spinaziepannenkoek met brie en appel. Ik probeer dit even voor me te zien. Is een spinaziepannenkoek een pannenkoek met een beetje spinazie erop of is dat een pannenkoek met spinazie door het beslag? Ik kan het nog niet helemaal voor me zien, maar de smaak combinatie zelf klinkt erg goed in mijn oren. Dit recept moet ik straks maar eens proberen te achterhalen. Lijkt mij en lekkere en gezonde combinatie.  Het recept krijt en extra dimensie route.het toevoegen van fruit.  Ben zelf natuurlijk al jaren dan van het gebruik van fruit in de warme maaltijd.

Wat misschien nog een leuk alternatief is om dit recept zonder fruit te maken een is een spinazie pannenkoek met ui en feta.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...