dinsdag 10 februari 2015

leefstijl zonder suiker

Daar ben ik weer! Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn blog weer een beetje gepimpt. Een van de zoveelste pogingen om het een overzichtelijk en mooie blog te laten worden. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel een frissere uitstraling hebben en het doet mij denken aan de lente :D

Het is inmiddels een tijdje geleden dat ik voor het laatst gepost heb, maar eindelijk heb ik weer even de tijd en inspiratie gevonden om te bloggen. In mijn vorige post konden jullie lezen dat ik graag minder tot geen suiker meer wilde eten. Het leek de mensen om mij heen zo makkelijk af te gaan om dit te doen en er waren zulke negatieve verhalen over, dat ik dacht dat ik dat ook best wel kon. Nou niet dus :S

Hoe hard ik ook probeerde om geen suikers te gaan eten, hoe meer ik dacht aan het eten van koekjes en snoepjes en allerlei 'verkeerde' dingen. Dingen die ik juist nu wilde laten staan. Het was een ware strijd, maar het lijkt wel of het bij mij averechts werkt. Daarom heb ik het de laatste maand maar opgegeven en eet ik zo af en toe weer een heel pak koekjes weg. Tja je kan het of je kan het niet...

Nu heb ik voor de komende tijd een nieuwe challange bedacht. Ik zal er een deze dagen meer over posten en ik ben erg benieuwd of jullie mee willen doen aan de challange! Een beetje support van mijn blog-volgers zou zeker leuk zijn! De challenge wordt een deze dagen onthuld, dus hou de blog in gaten!

Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...