zaterdag 24 november 2012

Kaasfondue; tips van de kaasboer!

Heerlijk, vanavond lekker kaasfondue! Ik verheug me er nu al op!
Ik heb wel eens kaasfondue gegeten, maar dat was altijd een kaasfondue uit een pakje.

Nu weet ik dat er een groot verschil zit tussen voorverpakte (goedkope) 'kazen'. De ene kaas smaakt naar niets, de ander smaakt zout en de derde kaas daar zit dan net een kaas-smaakje aan. Als je dat weet, dan kan je wel nagaan dat er tussen de soorten kaasfondues uit een pakje ook een behoorlijk smaakverschil kan zitten.

Dus ik dacht, hoe lekker zou het zijn om zelf kaasfondue te maken! Op youtube kwam ik dit filmpje tegen van een kaasboer die zijn tips voor een goede zelfgemaakte kaasfondue verteld.






Serveer de kaasfondue op tafel met een stokbrood en een glaasje wijn of thee.
Daarnaast is het lekker fris om bij de kaasfondue sla of fruit te serveren.

Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...